Followers

Panduan mengenal gadis tiada DARA!

Monday, May 30, 2011

Walaupun tajuk entri ini nampakm“ganas” namun bacalah..saya tidak mempunyai niat apa-apa. Anggaplah satu perkongsian ilmu dan pandanglah dari aspek positif..Satu kupasan yang mendalam!
Sesungguhnya ALLAH memelhara wanita suci itu dengan tubuh yang indah untuk dipersembahkan pada yang selayaknya iaitu suaminya!
Maka,kaum ADAM yang ingin menilai wanita pandanglah sepertimana Rasulullah saw mengajar kita dengan melihat muka dan tapak tangan serta kakinya semasa merisik (^-^)
Untuk kaum HAWA,lihatlah akan dirimu jangan diperlihatkan yang bukan pada haknya!
Sebelum itu,mari kita mengenali selaput dara terlebih dahulu..Ini penting dan SERIUS! Ketahuilah wahai kaum remaja dan jagalah anak2 gadismu wahai ibu bapa..

Apakah itu Selaput Dara?
Dalam istilah perubatan moden, selaput dara dipanggil sebagai hymen. Selaput dara ini merupakan satu lipatan selaput lendir yang menutupi pintu bibir vagina perempuan. Ia telah ada sejak bayi perempuan itu dilahirkan. Kedudukannya adalah di antara satu atau dua centimeter dari bibir luar vagina dan bentuknya bulat mengikut liang vagina. Selaput ini sangat nipis dan merupakan membran yang lembut. Secara biologinya membran ini tidak berfungsi, namun ia tetap menjadi beban yang sangat berat kerana gadis dinilai oleh “selaput dara’ sebagai bukti kegadisan seseorang perempuan.

Adakah semua gadis dilahirkan mempunyai selaput dara?
Jawapannya : Tidak. Bukan semua gadis mempunyai selaput dara pada vaginanya. Terdapat beberapa kajian di eropah yang mendapati ada bayi perempuan yang lahir tanpa selaput dara.

Apakah yang menyebabkan Selaput Dara Pecah?
Biarpun hanya sekadar lapisan lendir, selaput dara sangat elastic dan tidak mudah rosak. Selaput dara hanya boleh pecah apabila berlakunya hubungan seksual, rawatan perubatan yang dilakukan pada liang vagina, gangguan penyakit pada saluran vagina atau kemalangan dan aktiviti berat, seperti terlalu aktif bersukan, menunggang basikal, memanjat pokok,adalah sebab-sebab yang berisiko tinggi untuk selaput dara itu pecah..

APAKAH TANDA-TANDA GADIS YANG SUDAH HILANG DARA?
1.  DAHI
Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu melakukan hubungan seksual, licinnya hilang, malah yang timbul kedutan (garis2) yang kadangkala nampak kadangkala tidak ketika sedang bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang disebabkan faktor usia. Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, manakala kedutan disebabkan faktor usia sentiasa nampak jelas dan kekal.

2 HIDUNG
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, terkadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. kalau tak percaya, cuba lihat hujung hidung anak gadis, merahkan.? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh karena itu disebut lelaki hidung belang. Wallahualam..

3. MATA
Dari mana datangnya cinta? Dari mata turun ke hati….. Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantik ke, seksi ke, menghairahkan ke, dan lain-lain. Selalunya kita memandang wanita cantik hanya dibahagian luar saja, tapi bahagian dalamnya sudah rosak, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak, cubalah tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. lebam yang menunjukkan tidak suci nampak seperti garis-garis hitam di bawah kelopak mata di samping warna hitam di bawah kelopak mata sedikit kelihatan berkedut (berkeriput).

4. BUAH DADA
Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti bahawa gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit daripada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis ketika berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambung jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum pernah kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambung-lambung bererti ketegangan masih ada.
Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena ramas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana faktor semulajadi (alami) memang berbeza.

5. GARIS TAPAK TANGAN
Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak (pecah urat, urat-urat yang menyerupai retak), bukan kerana disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandung kimia (alergiC), bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya.
Gadis yang masih suci, kedua tapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnanya pucat tidak merah, jika dipicit terus ia menganjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus dibahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat tapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sekejap kira-kira satu minit. bila disaat mengenggam terasa panas (hangat) dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sangat walaupun ada rasa panas (hangat) bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah diserahkan pada lelaki lain.
Cuba pegang erat jari kelingkingnya kira-kira satu minit, kemudian lepaskan. tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan? Kalau ia menjawab tak ada rasa, mintalah maaf sajalah, kemungkinan ia sudah tidak suci lagi. Tetapi kalau ia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah, nampaknya masih suci. (Yang menguji adalah orang laki-laki) ..(Pakai Sarung tangan.. aurat nak kena jaga ( ^_^ )…

6. JARI TAPAK TANGAN
Dengan jari-jari lah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan. perempuan juga begitu. jari-jari adalah kawasan yang paling mudah untuk mengetahui gadis yang suci atau tidak. Caranya cukup mudah. terlebih dahulu berjabat tangan, ketika berjabat tangan ramas-ramaslah tangannya, kalau lelaki bukan mahramnya boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternodai. Apabila tangan dan jari-jari gadis itu boleh di ramas-ramas bererti peluang untuk memegang tempat-tempat yang lain sudah terbuka luas. Cuba jari-jari gadis itu di belai-belai dan di ramas-ramas dengan lembut, bagaimana perasaan gadis itu?
Sentuhan lelaki dijarinya memang memberi satu rasa yang nikmat dan berahi yang tersendiri. Sentuhan tangan sentuhan ajaib, dari tanganlah akan menjalar ke daerah-daerah yang lain. Sentuhan tangan memang syahdu, kalau tak percaya cubalah betapa bahagianya berjalan sambil berpegangan tangan. Bila anda ingin mengetahui gadis itu sudah terbiasa disentuh atau tidak, Cuba hulurkan tangan dan bersalaman dengannya, ketika bersalaman genggamlah tangannya dengan lembut dan cuba sentuh jari kelingking gadis itu. Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah?, kalau dia terkejut dan berubah wajahnya, berkemungkinan besar dia masih suci. walaupun mungkin dia pernah berasmara (ringan-ringan), tapi mungkin belum sampai tertebuk daranya. Jika ketika jari kelingkingnya disentuh kemudian dia nampak macam biasa saja dan tak mahu bersuara, kemungkinan besar kesuciannya sudah tiada. Wallahualam..

7. PERUT
Peribahasa menyebut, biar pecah di perut jangan pecah di mulut. begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah daranya, pasti pecah perut. Bila seseorang gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit.

8. RAMBUT
Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan dalam menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya kelhatan rapi, segar dan tidak kasar. manakala gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak bersemangat (kuyu).

9. BIBIR
Percaya atau tidak bahawa bibir gadis yang pernah dicium lebih menarik dan cantik. Apabila bibir bertemu bibir, maka akan membuat pergerakan darah akan mengalir ke bibir dan membentuk bibir yang baru. Lebih kerap dicium, lebih cantik pula bibirnya. Tapi ada juga gadis yang mempunyai bibir mulut yang cantik walaupun tidak pernah dicium.
Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis pucat atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak nampak lebam dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah dicium akan nampak lebam-lebam sedikit walaupun hanya sekali saja, dan juga dapat mengubah bibirnya dimana terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir. Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbahagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi boleh dilihat jika diperhatikan betul-betul.

10. FARAJ
Ini sudah tentu hanya akan diketahui setelah bernikah. Permukaan gadis yang pernah melakukan hubungan badan, pintu kemaluannya tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit dan lebih kembang. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat terus kedalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih tertutup bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit bererti gadis itu sudah tidak perawan lagi.

11. LEHER
Leher juga menjadi salah satu tempat yang dapat menunjukkan gadis itu masih suci atau tidak. Bila leher perempuan itu nampak berkedut-kedut, ertinya perempuan itu pernah disentuh lelaki. Garis kedutnya bukan seperti garis kedutan akibat dah tua, garisnya kecil-kecil, pendek-pendek dan putus-putus, bukan garis yang panjang. Kalau ingin melihat dengan jelas tunggulah gadis itu menundukkan kepalanya. Lihatlah dengan cepat dan cermat.!. apabila gadis itu kerap keluar dengan lelaki, maka lehernya terdapat tanda-tanda hitam kecil diliang romanya dan warna pucat kecil seperti bintik-bintik. Adakalanya lubang dibulu roma nampak jelas di leher, ini juga bererti gadis itu selalu disentuh. Kalau gadis itu berleher panjang, cuba perhatikan dibahagian lehernya, jika terdapat garis-garis urat yang bersilang ertinya gadis itu masih suci. Jika terdapat garis-garis yang melintang, bukannya urat yang melintang, ini bererti perempuan itu sudah pernah beranak….

Kesimpulannya:
Ketepatan fakta bukan 100% pun..terpulanglah kepada kalian/anda semua untuk menilainya..
Namun ada logik disebaliknya,percayalah kerna yang terbaik itu hanya untuk yang berlaku baik pada dirinya.JAUHI ZINA!!!

Renungkanlah ayat ini…
Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan mukmin, hendaklah mereka menundukkan pandangan mereka dan menjaga kehormatan mereka – Petikan dari Surah An Nur Ayat 31.
Apabila seorang perempuan itu solat lima waktu, puasa di bulan Ramadan, menjaga kehormatannya dan mentaati suaminya, maka masuklah ia ke dalam Syurga daripada pintu-pintu yang ia kehendakinya – Hadis Riwayat Riwayat Al Bazzar.
Tiada seorang perempuan pun yang membuka pakaiannya bukan di rumah suaminya, melainkan dia telah membinasakan tabir antaranya dengan Allah – Petikan dari Hadis Riwayat Tirmidzi, Abu Daud dan Ibn Majah

22 comments:

Anonymous May 30, 2011 at 7:56 AM  

bullshit. lgsung xda bukti saintifik, bukti pseudosaintifik pun tidak diketengahkan. malanglah wanita2 suci yg bakal dfitnah jalang kerana panduan sesat yg dipaparkan sbgai bukti kukuh ini.

Anonymous June 1, 2011 at 10:57 PM  

kebanyakkannya betul la bullshit. ko xtau sebab ko kurang ilmu dan kurang fikir.

Anonymous June 1, 2011 at 11:00 PM  

pada aku banyak lebih kepada yang menunjukkan perbandingan perempuan yang baik dan perempuan yang tidak baik. wallahualam

Anonymous February 18, 2013 at 10:13 AM  

Howdу! Would you mind if I share yоur blog with
my twіttег gгοup? Therе's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

Feel free to visit my site :: www.sfgate.com
Also see my webpage > Http://aozoratenshi.blogspot.com/2007/08/os-nomes-dos-samurai.html

Anonymous February 27, 2013 at 7:49 PM  

If you wоulԁ likе to grоw your
eхρerienсe just keep visiting
this web site and be updated with thе lаtest infoгmation pοѕted hеre.



my web-ѕitе - v2 Cigs reviews

Anonymous March 17, 2013 at 7:41 AM  

Neat blog! Is уοur theme custom
mаԁe or did you doωnload it from sοmewhere?
A design like уours with a few simple tweeκs would really make mу blog stand out.
Please let me knοw where you got your design. Thanκs

Stop by my web site; http://www.billboardtalent.com/

Anonymous March 17, 2013 at 7:48 AM  

I have learn severаl just right stuff here.
Certainly vаlue booκmarκing fοг гevisiting.
I wοnder hοw much effort yοu set to crеate thiѕ kind of grеat informativе webѕіte.


my ωeb blog - skin care

Anonymous March 17, 2013 at 7:48 AM  

I have lеarn several juѕt right stuff heгe.
Certainly valuе boоkmаrking foг rеvisitіng.
I wonder how much effoгt you set tο cгeate thiѕ
kind of grеat informativе ωebsite.


mу blog pοst skin care

Anonymous April 7, 2013 at 5:29 PM  

Wow! This blog loοks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

Here is my webpage: V2 Cigs Review

Anonymous April 24, 2013 at 11:24 PM  

Hi! I undеrstand this is somewhаt оff-topic
but I needed tο аsk. Does mаnaging а ωell-eѕtabliѕhed ωebѕіtе like уοurs takе a
large amount of ωoгk? І'm brand new to running a blog but I do write in my journal every day. I'd lіke to start a blog so I
cаn share mу experience anԁ thoughtѕ onlіne.
Please let me know if you haνе any kind of гecommendаtions oг tips for neω asρiring blog oωnеrs.
Αpprеciаte it!

Hеre іs my weblog: v2 cigs review

Anonymous April 24, 2013 at 11:24 PM  

Thіs is the perfeсt site for anybody
who wants to find out about thiѕ topіc. You realіzе a whole
lot itѕ almοѕt tough to argue with
you (not that I асtually would ωant to…HaHа).
Үou certаinly put а brand new spin on а tοpic whіch haѕ been written about for years.

Wonderful ѕtuff, just ωonԁerful!


My web-site: com.br

Anonymous May 7, 2013 at 8:06 PM  

Wow, that's what I was seeking for, what a data! existing here at this blog, thanks admin of this site.

Feel free to surf to my blog ... www.docoja.com:8080

Anonymous May 7, 2013 at 8:06 PM  

Ηi thеrе ϳuѕt wantеԁ
to gіve yоu a quick heaԁs up.

The teхt іn your content ѕeem to be running off the
screеn in Chromе. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'd pοst tо lеt you knοw.
Thе layout look grеat though! Ηοpe you get the
іsѕue rеѕolved ѕoon.
Many thanκѕ

Feеl frее to ѕuгf
to my ωеb ρagе http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous May 8, 2013 at 2:13 AM  

It's genuinely very complicated in this active life to listen news on Television, therefore I only use world wide web for that purpose, and obtain the newest information.

Also visit my web-site; V2 Cig Review

Anonymous May 8, 2013 at 2:13 AM  

Hi, i thіnk that і notiсed yοu viѕіteԁ mу web
ѕitе thuѕ i came to rеturn thе
choosе?.I'm trying to to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your concepts!!

Also visit my blog post; v2 Cigs Reviews

Anonymous May 12, 2013 at 11:32 AM  

Followіng tгying out the actual ѕtarter kіt, I јuѕt ordered a lоad of 8 packеts regaгding cartomіzers; am I ѕatisfied with green light uр?
Yes I wіll be!

Reνiew my ωeb-site; rednecktube.com

Anonymous May 15, 2013 at 1:37 PM  

The price tag of this merchandise is very rational.
Even these types of instruments present entire
guidelines to the mechanics for the analysis intent.


Also visit my page - free obd2 scan tool software

Anonymous May 17, 2013 at 10:01 PM  

Hello wοulԁ you mіnd stаting which blog plаtform you're using? I'm plannіng to start my own blog soon
but I'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for somеthing completely unique.
P.S My apologies fοr gеtting оff-topic but I had
to aѕk!

Feel free to ѕuгf tο mу blog .
.. Www.Otrasociedad.Es

Anonymous May 18, 2013 at 12:13 PM  

This plainly implies that link speeds are insufficient with this protocol.
The mild will flash, briefly pause, and then flash the 2nd amount.



Feel free to visit my blog - obd bluetooth

Anonymous May 18, 2013 at 12:13 PM  

Chrysler and Jeep challenge codes are two digit quantities.
In the adhering to write-up viewers are likely to study far more about this product or service.



My blog: actron cp9180 autoscanner

Anonymous May 18, 2013 at 3:17 PM  

Excellent pieces. Keep writing such kind οf іnfo on
your page. Im really imρressed by іt.
Ηі thеre, Yοu have done an excellent job.
I'll definitely digg it and in my view recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this site.

Feel free to surf to my website ... http://www.sfgate.com/business/prweb/article/v2-cigs-Review-authentic-smoking-experience-Or-4075176.php

Anonymous June 2, 2013 at 11:43 PM  

Set up a running agenda and adhere to it, as being
steady pays off. It isn't really uniformly productive, that is, distinct men and women will have distinct success.

Visit my blog; Phpmadesimple.Info

©2009 .:: Makalah Ilmu ::.. Hakcipta Ada Yang Terpelihara.
Diterbitkan Oleh : Amirul Amin. | Pengurusan Oleh : Malaysia Terjah. | Pautan Luaran Oleh : Afiqah Network Link.
PENAFIAN : Ini adalah laman Web ATAU Blog sokongan untuk tujuan PROMOSI ATAU SUMBANGAN sahaja.
Tiada kaitan dengan : Laman Web ATAU Blog Syarikat ATAU Agensi ATAU Individu ATAU Organisasi yang disertai.
Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan
bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada
Malaysia Terjah.